Saya minTa maaF~

Bismillah...
Saya minta maaF..
saya minTa maAf atas keterlanjuran itu...
Hari tu..saya rasa..semua orang membelakangi saya.
Macam tak sayang saya.
Tapi saat itu pun saya tahu yang saya masih ada sayang yang agung yakni Allah...

Saya rasa macam saya pentingkan diri.
Saya minta maaf lagi.
Saya tak patut buat macam tu.
Saya tak tahu samada kelak saya akan ulangi kesalahan yang sama atau tidak sebab saya manusia biasa yang hina dina penuh noda.
Tapi andai kata saya buat lagi...awak tegur2lah saya ye.
Sebab masa sekolah dulu saya pernah dengar,
Selagi mana kita saling tegur-menegur,ingat-mengingati antara satu sama lain,
selagi itulah hidayaH Allah akan sentiasa turun pada kita.

Saya minta maaf ye.
Say nak awak tahu satu benda..yang saya saYangggg sangat pada awak.
Saya sayanG awak kerana Allah~

2 comments:

A'thiqah July 11, 2009 at 9:49 AM  

kamu knpe mcm sedih?? i luv you n miss you tau!! :p

:::cebisanhatiku::: July 11, 2009 at 6:55 PM  

hehe..
tak de ape2..
im ok je..
dun wori..
luv u fillah too~

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)