Jeles VS Kesian~~~

berhenti sat study...genkai2...walaupun baru je study..haha....
ish.........jeles2....
serius jeles tengok gegambo kekawan aku ngan kekawan satu tempat ngan dorang...
haha..kadang2 kesian aku tengok diri aku ni sebabnya tercampak sesorang kat sini.
tengok gambo2 budak2 ni je jeles..asal tengok je..mesti ada la rasa jeles tu..aisyh...
bersyukurlah nik oiii...
Allah mengujimu kerana Allah sayang pada mu...bersyukurlah kerana Allah masih memberi perhatian padamu...~~~
aku rindukan kawan2 aku..spmkosonglima~~~batch25th aaj~~~kawan2 lama aku~~~
waaa.....gone nak hilangkan kejelesan ni....
nak tunggu ada program..lambat lagi.mesti kena tunggu berbulan2 dulu baru la ley jumpa..
waaa...mai la datang sini korang...hehe...
nak tunggu balik malaysia..lagila berjanggut...abang aku da kasi warning balik setahun sekali je..haha...
memandangkan skunk ni musim exam..so..entry2 nye sume yang pendek dan mengarutkan..maaf la yew...korang terpaksa membaca dan melayan kerenah aku secara tiba2 ni...~~~~~~jom study semula~~~

2 comments:

linda February 7, 2009 at 5:53 PM  

x pa,Nik.korban perasaan lu la ni,nanti insyaAllah berjaya dgn jayanya..

:::cebisan hatiku::: February 7, 2009 at 10:02 PM  

haha..makasih2...
rindu la kt korang..xleh tahan jeles bila tengok gambo korang..huhu...

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)