WATCH OUT!

Sejak kebelakangan ni kalau perasan,muncullah website2 yang kononnya ada kaitan dengan apa yang berlaku sekarang yakni peperangan Israel-Palestin.umpama cendawan tumbuh selepas hujan.mungkin dikhabarkan kepada orang ramai tentang betapa kasihannya pihak tersebut atas apa yang berlaku sekarang tanpa diketahui oleh kita ada rahsia di sebaliknya.
Sebenarnya,pihak2 tersebut hanyalah menangguk di air keruh.
Biasanya mesti dapat melalui ym@yahoomessenger la rasanya.macam ni bunyiknya...

here is a vote in CNN, Do you think Israel had right to attack Gaza We are loosing on the VOTING by 51% to 49%. Please Vote at, http://www.israel-vs-palestine.com Please forward this msg to all your contacts to vote agaisnt Israel.

Dengan hati membara seorang mujahid walaupun bukan berada di medan perang,mestilah kita pun terus klik link ni kan.tapi, kawal perasaan anda...

>>>http://who.is/whois-com/ip-address/israel-vs-palestine.com/
dah dicheck...server under US.Lagipun kalau ikhlas tak perlu letak iklan kat situ.Sebab tu undi Palestin sikit.Dia nak tarik trafik.Mmg biasa internet marketing menangguk di air keruh.Patut site macam tu xde iklan..Tuan web nak generate income from Google adsense.
(saya dapat daripada satu sumber)

tengok...macam ni pun boleh jadi bisnes.nak kata kat sini,mereka secara tak langsung menggunakan perasaan kita untuk berurusniaga.tak rasa marah ke?suka hati je mereka main2kan perasaan kita kan.bukan mempermainkan tapi mempergunakan.untuk kepentingan sendiri.
Percayalah yang anda di luar sana masih punya banyak lagi cara untuk membantu saudara2 kita di Palestin sana sekarang.tapi bukan melalui cara yang seperti ini....
InsyaAllah Allah lebih mengetahui apa yang kita buat dan niatlah ianya semuanya kerana Allah...
Kalau nak baca lebih detail tentang cara2 nak mencegah andai kata terjadi lagi perkara ini kepada anda,klik di sini...

0 comments:

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)