Merayau...

waaaa...bosan..tolong..
mood study tibe2 je hilang..
hahahhaha..
janganla gini mood..datangla..
emm...
da penat merayau2 kat internet ni..hohohohooo...

emm....aku sebenarnya kagum..kagum dengan orang yang pandai berceloteh tentang family dorang kat blog memasing..haha..
tatawla nape aku ni..begitu susah benor nak cerita tentang family aku secara terang-terang kat orang..hakhakhak..
nak kata low-profile..macam tak jer....

tapi..cam tau je sebab aper..
sebab aku hanya target satu jer time aku berniat nak melahirkan blog ni...ye kot gitu..
kalau nak taw..teka r aper...hakhakhak.....
sambung study2!!!....aish....jangan malas.....

2 comments:

The Rocking Hijab January 29, 2009 at 3:10 PM  

err...niat nk berdakwah???

:::cebisanhatiku::: January 31, 2009 at 4:36 AM  

emm...adikku sayang...
sungguh kau memahami hati kakak ini walaupun kita tidak pernah bersua...^_^/

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)