Sanah Helwah ya ukhti RAHMAH~

sanah helwah+happy oldday+happy birthday+selamat hari jadi


kali ini,ucapan kat atas tu aku ucapkan untuk kakak yang aku sayang..kak Rahmah...
pada dia aku mengadu segala
walaupun kadang2 mesti die rasa aku macam mengade2..hehehe...
tapi..disebabkan da takde sape2 kat sini untuk aku mengadu,so dia lah antara salah seorang yang menjadi mangsanye..hehehe...maaf ye kak...(saya memang manje pon)...

akak pernah tanya dulu kan..tyme tu xsampai seminggu lagi saya dok umah ni..akak tanya best tak dok umah ni...saya cakap tunggula dulu..xsampai seminggu lagi dok sini..maner leh jawab...
em..sekarang saya akan bagi jawapannyer..walaupon..akak xde kat sini tyme ni...
saya bersyukur pada Allah kerana mengurniakan saya peluang bertemu seketika bersama iwatetachi.especially akak...rase best tu xdapat nak diungkapkan dengan kata2..hanya pada Allah sahaja mampu saya sampaikan...bertuah dan bersyukur...
kawan sy ade ckp..kau bertuah dikurniakan kakak2 sepert imereka..terutamanya kak Rahmah....
hargailah dia..die sangat hebat....lebih kuanrg camtula kawan saya cakap...
saya kan pernah cakap kat akak...dont leave me alone...tyme tu,saya rase betol2 perlukan sokongan seseorang...sebab macam saya ade cakap kat kawan sy..memang saya masih lagi boleh bersabar..tapi,saya xtaw sampai bile tembok kesabaran tu kukuh...sebab saya bukan seorang yang dilahirkan sebagai seorang yang sangat penyabar...
Alhamdulillah..saya mula berubah pon..selepas saya mengenali tarbiyah...dan mula memahamimya...

banyaklak merepek..hehehe...kata2 kat atas tu saya tujukan khas untuk akak.....
hari ni pon..akak pergi outstation tinggalkn saya dengan kak Aar...hehe...esok..saya akan kene tinggal sorang2 lagi...tapi,xpe..diri ini tahu..akak pergi tinggalkan saya demi semata2 kerana Allah.berjuang di jalanNya..insyaAllah diri ini juga akan turut serta mengikuti jejak langkahmu satu hari nanti...

saya doakan...akak panjang umur+murah rezeki+bahagia+berjaya dunia,akhirat.
semoga kita sama2 dapat mengharungi liku2 kehidupan ini dan meneruskan perjuangan kita ke jalan Yang Esa sehingga ke nafas terakhir...bimbingla saya...andai saya tersilap langkah...


kek ni saya buat special unttk akak..soryla xlawa...inipon bersyukur jadi gak..haha..ingatkan da xjadila..nama kek ni..kek puding karamel...hehe..my 1st tyme wat kek sendirik...tapi,orang kater sedap...harap nyer akak suke la..sebab akak yang pilih yang ni..antara option2 yang laen..hehehe....

saya juga doakan...akak akan jumpe calon zauj yg sesuai,yg memahami akak sbg diri akak,menerima akak seadanya satu hari nanti..yang juga turut memahami perjuangan akak..perjuangan kita bersama...dan..kalau dah nak ehem2 tu..jemput2lah saya n iwatetachi yang laen yer...hehehe...
soryla..coretan ni lambat 2 hari..sebab xde idea nak tulis pe plus kek xmasak2 lg..paham2la..3 hari buat..baru ok..hehehe...

akhir kata,semoga ceria selalu..senyum selalu..gembira selalu..kalau ada ape2..saya sentiasa ada untuk akk..hehehe....terima kasih untuk segala2nya..dan..minta maaf jugak atas salah silap saya..mesti banyak kan..sebab sy ni...memang nakal gile pon..cume nasib bek la..saya dapat sorang2 kat sini..kalo ade kawan..mesti lagi nakal+jahat...hehehe....dan yang paling penting, INNI UHIBBUKI FILLAH ABADAN ABADA...insyaAllah...

0 comments:

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)