>>riNDu BAB 2<<


<)>>



dan juga MEREKA>>>


MeReKA...
merekalah yang mengajar aku erti sebuah persahabatan...
tatkala menatap gambar ini..cuma ini sahaja yang ada sebagai kenangan kami....
bergenang airmataku..
betapa aku ingin kembalikn waktu itu semula...
waktu kami...bersama berlari2 di koridor itu..berlari bermaen rounders di belakang aspuri...kena marah n maen kejar2 ngn warden asrama...stay up sambil minum kopi sambil dedicatekn lagu kt radio...bercerita tentang itu ini..seolah2 kami takkan berpisah...


MeReKa...
ketahuilah wahai sahabat2ku...
betapa aku merindui kalian semua..mahu ketemu semula..mahu mengembalikan nostalgia lama..maafkan aku kerana..tidak kepada semua aku mmberitahu bahawa aku akn terbang ke negara matahari terbit ini..kerana aku punya sebab sendiri..namun..sekanrang..kalian benar tahu di mana aku berada kan....hehehe...skema giler ayt...

btoolll...mmg aku rindu giler kt korg..klowla korg bacer blog ni...ohohhoho..xkesah pon kalo xbacer..cume..aku nk sampaikn kt cn..betapa aku rindukn kirg semua...btoollla kata pujangga...


"...it's true that we don't know what we've got until it's missing.But,it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives..."

tapi..aku bersyukur..kerana Allah berikan aku peluang utk bersama kalian semua...kenangan,saat yang mmg...insyaAllah..xkn luput dr ingatan ini..melainkan...kne alzheimer...masyaAllah..minx dijauhkn...
ape2pun..harapnyer..kalian pon xlupo kt aku ni..yg sesorg kt cn..sobsobsob..sedis...aku taw..ramai yg akn graduate awl dpd aku..so..jgn lupo simpn duet utk belanje aku nnti..hehehe...nnti kalo korg nk kawen..jgn lupo jemput aku..ape lg nk pesan...erk...pesanan dr aku..aku sentiasa sayang korang semua...uhibbuki fillah...

2 comments:

Anonymous November 4, 2008 at 4:02 AM  

yea,sy termasuk org y drindu.hehe.

cahaya November 10, 2008 at 1:18 AM  

saya juga ...
saya juga..
:D

saya juga rindu kalian semua..

ku kenang kalian dlm doa ku..

Moga ukhuwwah ini berkekalan..
:)

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)