~cOrEtaNnYe YanG kU cUriK~



coretannyer..
kt atas tu..coretan mybestfren..antara salah sorg kwn baik aku...
tataw la luahan hati die ke aper...melalui coretannyatu.tp..mmg coretn hati die pon..suke sgt ckp..better off on my own..emm.tp..yg nk cter nyer ni..btapa pentingnyer die dlm hidup aku...d kala aku susah..d kala aku sedih..gembira...selepas Allah..besenyer pada dia aku mengadu...xtaw cner nnti bile xde die..emm...skunk..aku tgh bljr..bagaimana rasenyer kehilangan die nnti...
mst sedih xterkata...
kalo dirimu ade bacer post ni..ketahuilah..betapa aku sangat menyayangi persahabatan kiter...aku sentiasa berdoa..agar kiter bertemu ini kerana Allah..n kelak..berpisah jua kerana Allah...moge Allah sentiasa memberkatimu sahabatku..terima kasih yang xterhingga ku ucapkan padamu...
..(tp..sbnrnyer..rasenyer tu lirik lagu...).......
mmg kbtoln lak..2 org kwn baik aku meminati lagu yg samer..what a coincidence...

0 comments:

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)