BErsaMa mEReKa...



SAMBUTAN RAYA

HANAMI di 四十四田ダーム


"setiap kesusahan itu pasti ada kemudahan.."
benar sekali frasa itu..sbb ade tercatat dlm kitab suci alquran..so..mestilah ade benarnyer kan...
ye..mmg benar..waktu2 yg d habiskn bersama mereka..mmbuatkan aku lupe seketika rase sunyi itu..siapakah mereka itu???...mereka itulah senpai2 yg aku sgt sayangi..mereka yg selalu menghiburkan hati ini tatkala duka..tak jemu menasihati adik yg degil ni..hehehe..begitu bersabar mnjadi seorg kakak atau abang..em..mereka lah..
tak dapat nk bygkn dgn kata2 betapa penting n kasihnya aku pd mereka..shngg pernah satu ketika..aku tertumpahkn airmata kerana mereka..kerana begitu kasihnya mereka padaku..hehehe..
ada apa dgn mereka??..mungkin bg mana2 org,mereka hanyalah manusia biasa..tp,bg aku,mereka lah pengganti kawan2 ku..tatkala aku tiada teman di sisi..bukn nk bodek or puji sesiapa..tp,itulah kenyataannyer..mungkin bg mereka yg berada d tpt ku..mgkn akn merasa ape yg aku rase...hehehe...mcm tu la...
yg bestnyer..drg ni pandai masak..emm..bkn mksd aku,aku ni suke mkn..itu bermksd aku leh blajo msk2 ni dr drg..ketua chef,tauke pie,tauke bingka..sume ade..hohoho...
emm..ade lg..da ade 4 baitulmuslim kt cn..ramai kan??...satu family br je blik ke msia september lalu..sedih rase nyer bile da xdpt nk dukung baby haris yg bulat n comel tu...xpe..ade umur kite jumpe ye haris...xde la sumenyer keburukan je bersepah bile sorg2 je pompuan kt cn..ade je kebaiknnyer..mcm aku sbt td..hohoo..
doaku pada mereka..semoga mereka panjang umur+murah rezeki+bahagia+berjaya dunia dan akhirat..moga Allah kurniakn kebaikan pd mereka dunia dan akhirat..amiinn...terima kasih semua...sayang kalian sentiasa...\('o')/

1 comments:

misoshiru2312 October 18, 2008 at 8:59 PM  

nik ku sayang..

sayang sume senpai ek?

yg sorg ni pon disayangi jugak ke?

akak ni kan garang n tsumetai sket..hihi..

ingt kak mad bagi pasal ta`liful qulub time usrah hr tu?

huhu..poketmu poketku jua..:)

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)