.c.e.m.b.u.r.u.k.a.h.?.

Bismillah.
Assalamualaikum...

Cemburu...
ahh..kenapa rasa itu datang...
banyak benda yang aku ingin berkongsi dengan dia
tapi, aku tak boleh beritahu dia...
kerna...
memang aku tak boleh beritahu dia.

ahh...cemburu nya aku melihat dia dan si dia.
bersama-sama....
mengapa aku tak bisa buat begitu padahal aku juga di atas jalan yang sama.
atau mungkin aku yang melahirkan perbezaan itu
sehingga dia bisa mencari yang lain.

ahh..dia bukan milikku..milik Yang Esa...
kenapa aku perlu berasa begini...
kerana memang aku seorang yang kuat cemburu?
oh..tidak...

ya Allah...ya Allah...
ampunkan khilafku kepada dia, si dia dan semua...
ya Allah...ya Allah...

[monoloG di pagi hari..huhuiii...>< ]

wallahualam.wassalam.

1 comments:

kita April 5, 2010 at 7:07 AM  

dun wori, dia ttp syg kamu.
dia syg sahabat2nya,lbh2 lg sahabat perjuangannya.mgkin dia selesa dgn si dia kerna tahap sesuatu itu,mgkn kamu phm kn.tp pastinya,dia xpernah lupakn kamu,sentiasa menyayangi kamu dan ingin masa bersama kamu.tapi dia mengerti kesibukan kamu dan tanggujawab kamu..ramai lg yg masih memerlukan kamu..

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)