SELAMAT BERCUTI SEMUA~~~awaymode~~~

Bismillah...
Alhamdulillah..haru yasumi sudah pun bermula..
ini maknanya tak perlu nak ngadap buku dah..
hahaha...

Sekarang ni,aku berada di rumah kekawanku di gunma...
mereka sedang tidur sekarang..
gembira hati ini tatkala dapat berjumpa mereka.
yela..duduk di tempatku..tiada kawan yang sama umur sejantina yang dapat dijadikan tempat berbual......di sinilah aku melepaskan rindu,manja aku kat dorang..hahaha..
tu sebab perangai aku lain sikit kali ni..haha..maaf ye kawan2 sebab terpaksa melayan kerenah saya yang manja ini..
hehhehe...sabo jela dorang...

The next densintaion is umah kak mira semula den,going for picnic wif them insyaAllah kat odaiba...kalau jadi..
dan......seterusnya...KOREA...berjaulah korea...
semoga jaulah korea kami diberkati Allah hendaknya...dan kami semua dapat mensyukuri nikmat2 Allah sambil berjalan2 memuji kepadaNya.....insyaAllah...

So..selamat bercuti kepada semua yang bercuti ek....
Jangan jadikan cuti ini hanya sekadar gurausenda dunia,jadikan cuti ini juga bekalan buatmu di sana kelak apabila mengadap sang Pencipta dengan pengisian jasmani dan rohaniah yang berfaedah insyaAllah....

9 comments:

fanramli March 6, 2009 at 4:18 PM  

salam.

selamat bercuti ya ukhti.
haru yasumi tu apa eh?im guessing : spring?

haha. pandai² je.

linda March 7, 2009 at 3:39 PM  

Nik,bestnya cuti.enjoy your holiday=)

:::cebisan hatiku::: March 12, 2009 at 7:09 AM  

to fanramli:

haah..haruyasumi tu spring holiday..pndai awak..salam ukhuwah...

:::cebisan hatiku::: March 12, 2009 at 7:09 AM  

ill njoy it linda

aliaaa April 6, 2009 at 4:05 PM  

update pasal koreaaaaa

:) :) :)

cahaya April 8, 2009 at 6:19 AM  

Salam ziarah cik nik..:)
lama xberziarah ke sini..
Jepun apa khabar?
Anak raja Jepun dah besar dah ke skrg? :D
Di malaysia skrg bnyak sgt cerita-ceriti..
he3..
Apa2 pun nanti balik malaysia jangan lupa bawa buah tangan ya.. ^_^

:::cebisan hatiku::: April 9, 2009 at 6:55 AM  

to cik alia:
sesaba la leya oii...
i bz skett skunk ni..hehe....
kat facebo0k byk gegambo...

:::cebisan hatiku::: April 9, 2009 at 6:57 AM  

to cik cahaya:
Jepun ok je skunk.sakura da kembang.hehe..subhanallah cantek..
xtaw r ank jepun besar ke blom..hehe..
cerita r sket cerita-ceriti kt malaysia tu pd sy..
insyaAllah klo ingt n sempt jmp,sy bwk buah tgn..ahaks...^_^

CheQ PP JoY April 26, 2009 at 11:28 AM  

nyesal kah ak??
hahaha...

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)