0( ' - ' )0...snow:::salji:::yuki/雪...( ' 0 ' )/

video

::19 November 2008::3.30p.m::hari 1st salji::

wah..pengalaman bersalji pertama di jepun..best sgt..hehehhe....

video kt ats ni tyme mule2 salji turun area pkul 3pm lebih kot...xlebat lg..turun mcm hujan...seronok sgt...rase nk share happiness tu ngn sume org...alhamdulillah..terima kasih ya Allah...

video

::20 November 2008::8.20a.m::2nd day snow::

tyme tu...sekeliling jadik sume putih..tika itu,terbit satu perasaan yg aneh..sgt aneh..seolah2...melihat surroundings ketika itu...suci,bersih,cantik,tiada dosa...but..speechless to describe more...tp,itula antara perasaannyer...

ade ketika terasa begitu bersyukur..syukur yg teramat sgt pada Allah...krn dpt belajar sejauh ini..dpt bljr kt ngara 4 musim..dpt tgk salji..

namun,ade ketika terasa diri ni seolah2 tak pernah bersyukur dgn segala nikmat dariNya...selalu mengeluh "...kenapala dpt cn..kenapala aku sorg jer..kenapala...blabla..."...kdg2 menyesal pilih cn la..sbb sorg jer pompuan..tp...kala aku fikirkn semula...aku xptot buat begitu..nk dbndgkn dgn ramai lg yg teringin nk g overc..nk rase salji..ku fikirkn akn shbt2ku di malaysia...btp tidak bersyukurnya aku...mndpt nikmt yg sebesar ini namun msih mmpersoalknnya..sdgkn shbt2ku d malaysia...ramai yg teringn n kurg berjaya utk menyambung pengajian sejauh ini..maaf ku katakan..cume...rase diri ni teruk sgt...hohooo...

so,for all my beloved friends at malaysia..i posted these videos special for u all to watch...i hope u all will enjoy watching it...coz,i really wanna share this happiness with u all even we are far separated...

8 comments:

linda November 21, 2008 at 9:05 AM  

hehe.tq Nik.akhirny boleh kutengok yuki itu bukan dlm tv.huhu.Alhamdulillah.

zahratulhilal November 21, 2008 at 10:34 PM  

salam ziarah...adik nik de blog upenye :):) kem salam kat hosmet.. klu derang nakal malas2 qiyam, jentik derang. huhu.

:::cebisan hatiku::: November 22, 2008 at 6:04 AM  

baek..itu xde masalah...

misoshiru2312 November 22, 2008 at 6:18 AM  

wah2

siap amek video..

time yuki trun putar2..kita amik lagi nakkkkkkkk??

:::cebisan hatiku::: November 22, 2008 at 8:55 PM  

hohoo...no hallnak amik setiap hari pon xper...

jurassicr3w November 24, 2008 at 8:53 PM  

huaaa
syioknye nick~
bile ko nk jemput aku pegi jepung ni~
:P

Anonymous December 10, 2008 at 10:02 AM  

emm..banyak artikel yg mendidik..teruskan selagi anda belum mati.."Dan siapakah yg lebih baik perkataannya dpd org yg mengajak(dakwah) kpd Allah dan beramal soleh serta ia mengatakan 'Ssngguhnya aku dpd kalangn muslim(org yg brserah diri)'...

:::cebisan hatiku::: December 11, 2008 at 1:49 AM  

to jurassic...
maila bila2..
dlm tempoh 4 thn ni..
aku tggu hang kt cn...

to anymous..
thanks for reminding...
berdoalah agar kita terus berjuang di atas jalanNya.....
sesungguhnya siapa yang mmbantu agama Allah,insyaAllah Allah akan membantunya...
wallahualam...

Pages

"Dan ingatlah ketika suatu umat daripada mereka
berkata.
"Mengapa kamu menasihati kaum yang akan dibinasakan atau di azab Allah dengan azab yang sangat keras?"Mereka menjawab,"Agar kami mempunyai alasan (lepas tanggungjawab) kepada Tuhanmu dan agar mereka bertaqwa."
(Surah Al-'Araf,7:164)